
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres
ul. Zamkowa 9A, 09-500 Gostynin
więcej znajdziesz tutaj
W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?
Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.
Pamiętaj:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
- Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych "Za Pobraniem"
Kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni.
Jak złożyć reklamację produktu?
Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w zakładce TUTAJ
W jakim czasie mogę zareklamować produkt?
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?
Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (info@mstylee.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu +48 512218143.